Strony

Mapa

Sayari to kontynent pełen gór, jezior, lasów, rzek, łąk i tajemnic. Znajduje się na nim kilka państw, a każde z nich słynie z czegoś innego, ma własną historię, charakterystykę, hierarchię i prawo.
[Krainy niepodpisane są do wzięcia; jeśli wymyślisz im historię i chcesz je poprowadzić, to możesz śmiało się do nas zgłosić!]

Aktualny podział granic,
z listu do Króla, 1607 r.

   
              ANTHRAKAS
              Górskie królestwo konserwatywnych krasnoludzkich klanów o siedzibach pod skalistymi szczytami.
              czytaj więcej>>



          ARANAYA
          Rozległy, prastary las elfów, driad i wróżek, pod opieką Elfiej Królowej.
          czytaj więcej>>



          CELLAN
          Ludzkie królestwo o stabilnej dynastii, słynące z kowalstwa artystycznego i wyrobu biżuterii.
          czytaj więcej>>


          HELVETE
          Cesarstwo otwarte na każdego, neutralne i kupieckie, z chłodnym klimatem.
          czytaj więcej>>

         
          KHAYR
          Cesarstwo ludzi, toczące wojnę z Sharrem, jednak izolujące od niej obywateli.
          czytaj więcej>>


          LEOATLE
          Podwójne królestwo ludzi i syren, położone nad morzem i otwarte dla każdego.
          czytaj więcej>>


             MANTIKAR
             Konserwatywny kraj plemiennych szamanów, niepopierających rozwoju technologii ani wojen.
             czytaj więcej>>



           MERKEZ
           Stolica Sayari, wielokulturowa potęga o zróżnicowanych terenach od wielkich miast po puste bezdroża.
           czytaj więcej>>


          NALAYAN
          Ubogi, ludzki kraju utrzymujący się z rybołówstwa o wahadłowych stosunkach z innymi.
          czytaj więcej>>


          NEHIR
          Pokojowe cesarstwo ludzi, utrzymujące się z transportu rzecznego, rybołówstwa, leków i kosmetyków.
          czytaj więcej>>



              PATRIAM
              Młody kraj ludzi, pełen łąk i pastwisk.
              czytaj więcej>>


          SHARR
          Ludzkie cesarstwo na ziemiach wyjałowionych z magii, toczące wojnę z Khayrem, zapatrzone w technologię.
          czytaj więcej>>


           TEHALI
           Niewielki kraj Tha'xil i smoków, skupiony wokół Źródła Pradawnej Magii.
           czytaj więcej>>



TEMENI
Państwo ekscentrycznych magów i wyrzutków społeczeństwa, w mrocznej, górskiej krainie mgły i jałowej ziemi.
czytaj więcej>>



               UCURUM
               Niezbyt gęsto zaludniona kraina typów spod ciemnej gwiazdy. Melina Sayari.
               czytaj więcej>>


               ZIYOU
               Ludzkie państwo-miasto, wynik buntu i ostoja handlu.
               czytaj więcej>>



              WOLNE KRAINY

              Wolne ziemie, neutralne wobec reszty Sayari, rządzące się własnymi prawami.
              czytaj więcej>>


              WSCHODNIE RÓWNINY
              Prerie koczowniczych plemion i wypasu bydła.
              czytaj więcej>>



               DARAWA
               Niezbadana kraina złych mocy, potworów i dzikiej magii.
               czytaj więcej>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz