Mantikar




Mantrikar
Kraina szamanów.

to kraj od wieków należący do starożytnego plemienia Szamanów, dbających, by ich tradycja nie zatraciła się w czasie. Mimo że jest ich coraz mniej, a ich brak poparcia dla nowoczesnych rozwiązań czy wynalazków nie umacnia ich pozycji na arenie międzynarodowej, to wciąż są silnym państwem, gotowym ginąć w obronie swojej wyspy. Są szczególnie związani ze swoimi terenami, co prawdopodobnie wywodzi się stąd, że wierzą oni w Matkę Naturę i chwalą ją, uznając ich wyspę za swoistą świątynię dla jej kultu. Dbają oni o swoje ziemie, metodami przekazywanymi z pokolenia na pokolenie, rzadko angażując się w konflikty. Mimo swojej nadzwyczajnej potęgi, choć kto wie, czy niewyolbrzymionej przez wiejskie legendy, nie popierają wojen i zazwyczaj pozostają neutralni. Żyją we własnym, wąskim gronie i nie przepadają za obcymi, nie widzi się też raczej, by jakiś szaman opuszczał dom. Działają w klanach, nie posiadając oczywistego przywódcy, a Guru - najmądrzejszego i zazwyczaj najstarszego szamana, który opanował Cztery Sztuki. On, wraz ze starszyzną, decyduje o najważniejszych sprawach. Ludzie z tego plemienia głęboko wierzą, że wszystko, co mają, zawdzięczają przodkom i powiada się, że potrafią się z nimi kontaktować. Kto wie, czy sławne Techniki Vodoo nie pochodzą od nich? Dla zwykłych ludzi pozostanie to dalej tajemnicą.

Guru: Brak
[Najczęściej najstarszy i najmądrzejszy członek plemienia, który opanował Cztery Sztuki. Trudno porównywać go z klasycznym władcą, ale mimo wszystko jego zdanie jest bardzo cenione wśród plemion, szczególnie że uważa się go za zdolnego do kontaktu z samą Matką Naturą. Radzi on najczęściej ze starszyzną, ale to jego głos jest decydujący.]

Starszyzna: Brak
[Składa się przede wszystkim z ludzi, którzy mają za sobą już wiele wiosen doświadczenia i są powszechnie szanowani. Decydują o losach plemion.]

Oświeceni: Brak
[Nieliczne grono adeptów, w których widać naturalne predyspozycje do zostania Guru. Są oni od młodości uczeni podejmowania poprawnych decyzji, szanowania tradycji czy odpowiedniego zachowania. Z czasem, o ile ktoś okaże się naprawdę obiecujący, przechodzi pod opiekę Guru, którego miejsce zajmie, gdy nadejdzie odpowiedni czas i miejsce.]

Członek plemienia: Brak
[Osoba, mieszkająca w mieście na stałe.]

Handlarz: Brak
[Osoba, sprzedająca towary.]

Najemnik: Brak
[Zajmuje się wykonywaniem dowolnej natury zleceń za pieniądze.]

Zielarz: Brak
[Zajmuje się wytwarzaniem naparów z ziół.]
Generał: Brak
[Najwyższy dowódca wojsk, sprawujący pieczę nad armią Mantikaru.]

Zawodowy żołnierz: Brak
[Wojownik, szkolony do walki za wolność i niepodległość kraju. Może specjalizować się w różnorodnych stylach walki. Do żołnierzy zaliczają się łucznicy, włócznicy, szermierze i kawalerzyści.]

Strateg: Brak
[Jego zadaniem jest ustalenie strategii walki podczas wojny.]

Zwiadowca: Brak
[Członek wojska, którego zadanie polega na przedostawaniu się niepostrzeżenie na teren wroga i zdobycie przydatnych informacji o zamiarach nieprzyjaciela.]

Posłaniec: Brak
[Przenosi wiadomości.]
Złodziej: Brak
[Drobny kieszonkowiec, czy też przestępca na wysoką skalę. Okrada bogatych, by obdarować...samego siebie oczywiście!]

Morderca: Brak
[Bezwzględny zabójca, wynajmowany przez bogatych mieszkańców Mantikaru do załatwienia ich prywatnych spraw, o których nie wypada mówić głośno...]  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz