Kraina szamanów.
to kraj od wieków należący do starożytnego plemienia Szamanów, dbających, by ich tradycja nie zatraciła się w czasie. Mimo że jest ich coraz mniej, a ich brak poparcia dla nowoczesnych rozwiązań czy wynalazków nie umacnia ich pozycji na arenie międzynarodowej, to wciąż są silnym państwem, gotowym ginąć w obronie swojej wyspy. Są szczególnie związani ze swoimi terenami, co prawdopodobnie wywodzi się stąd, że wierzą oni w Matkę Naturę i chwalą ją, uznając ich wyspę za swoistą świątynię dla jej kultu. Dbają oni o swoje ziemie, metodami przekazywanymi z pokolenia na pokolenie, rzadko angażując się w konflikty. Mimo swojej nadzwyczajnej potęgi, choć kto wie, czy niewyolbrzymionej przez wiejskie legendy, nie popierają wojen i zazwyczaj pozostają neutralni. Żyją we własnym, wąskim gronie i nie przepadają za obcymi, nie widzi się też raczej, by jakiś szaman opuszczał dom. Działają w klanach, nie posiadając oczywistego przywódcy, a Guru - najmądrzejszego i zazwyczaj najstarszego szamana, który opanował Cztery Sztuki. On, wraz ze starszyzną, decyduje o najważniejszych sprawach. Ludzie z tego plemienia głęboko wierzą, że wszystko, co mają, zawdzięczają przodkom i powiada się, że potrafią się z nimi kontaktować. Kto wie, czy sławne Techniki Vodoo nie pochodzą od nich? Dla zwykłych ludzi pozostanie to dalej tajemnicą.
to kraj od wieków należący do starożytnego plemienia Szamanów, dbających, by ich tradycja nie zatraciła się w czasie. Mimo że jest ich coraz mniej, a ich brak poparcia dla nowoczesnych rozwiązań czy wynalazków nie umacnia ich pozycji na arenie międzynarodowej, to wciąż są silnym państwem, gotowym ginąć w obronie swojej wyspy. Są szczególnie związani ze swoimi terenami, co prawdopodobnie wywodzi się stąd, że wierzą oni w Matkę Naturę i chwalą ją, uznając ich wyspę za swoistą świątynię dla jej kultu. Dbają oni o swoje ziemie, metodami przekazywanymi z pokolenia na pokolenie, rzadko angażując się w konflikty. Mimo swojej nadzwyczajnej potęgi, choć kto wie, czy niewyolbrzymionej przez wiejskie legendy, nie popierają wojen i zazwyczaj pozostają neutralni. Żyją we własnym, wąskim gronie i nie przepadają za obcymi, nie widzi się też raczej, by jakiś szaman opuszczał dom. Działają w klanach, nie posiadając oczywistego przywódcy, a Guru - najmądrzejszego i zazwyczaj najstarszego szamana, który opanował Cztery Sztuki. On, wraz ze starszyzną, decyduje o najważniejszych sprawach. Ludzie z tego plemienia głęboko wierzą, że wszystko, co mają, zawdzięczają przodkom i powiada się, że potrafią się z nimi kontaktować. Kto wie, czy sławne Techniki Vodoo nie pochodzą od nich? Dla zwykłych ludzi pozostanie to dalej tajemnicą.
Monarchia
Społeczność
Wojsko
Poszukiwani
Guru: Brak
[Najczęściej najstarszy i najmądrzejszy członek plemienia, który opanował Cztery Sztuki. Trudno porównywać go z klasycznym władcą, ale mimo wszystko jego zdanie jest bardzo cenione wśród plemion, szczególnie że uważa się go za zdolnego do kontaktu z samą Matką Naturą. Radzi on najczęściej ze starszyzną, ale to jego głos jest decydujący.]
Starszyzna: Brak
[Składa się przede wszystkim z ludzi, którzy mają za sobą już wiele wiosen doświadczenia i są powszechnie szanowani. Decydują o losach plemion.]
Oświeceni: Brak
[Nieliczne grono adeptów, w których widać naturalne predyspozycje do zostania Guru. Są oni od młodości uczeni podejmowania poprawnych decyzji, szanowania tradycji czy odpowiedniego zachowania. Z czasem, o ile ktoś okaże się naprawdę obiecujący, przechodzi pod opiekę Guru, którego miejsce zajmie, gdy nadejdzie odpowiedni czas i miejsce.]
Członek plemienia: Brak
[Osoba, mieszkająca w mieście na stałe.]
Handlarz: Brak
[Osoba, sprzedająca towary.]
Najemnik: Brak
[Zajmuje się wykonywaniem dowolnej natury zleceń za pieniądze.]
Zielarz: Brak
[Zajmuje się wytwarzaniem naparów z ziół.]
Generał: Brak
[Najwyższy dowódca wojsk, sprawujący pieczę nad armią Mantikaru.]
Zawodowy żołnierz: Brak
[Wojownik, szkolony do walki za wolność i niepodległość kraju. Może specjalizować się w różnorodnych stylach walki. Do żołnierzy zaliczają się łucznicy, włócznicy, szermierze i kawalerzyści.]
Strateg: Brak
[Jego zadaniem jest ustalenie strategii walki podczas wojny.]
Zwiadowca: Brak
[Członek wojska, którego zadanie polega na przedostawaniu się niepostrzeżenie na teren wroga i zdobycie przydatnych informacji o zamiarach nieprzyjaciela.]
Posłaniec: Brak
[Przenosi wiadomości.]
Złodziej: Brak
[Drobny kieszonkowiec, czy też przestępca na wysoką skalę. Okrada bogatych, by obdarować...samego siebie oczywiście!]
Morderca: Brak
[Bezwzględny zabójca, wynajmowany przez bogatych mieszkańców Mantikaru do załatwienia ich prywatnych spraw, o których nie wypada mówić głośno...]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz