Misje

Tutaj dostępne będą wszelkie misje, które pozwolą Wam uzyskać przede wszystkim Kamyczki jak i immunitet do sklepu czy składniki, które przydadzą się Wam potem.

Misje wypełniać można w sposób dowolny - można wpleść ją w już istniejące opowiadanie, można stworzyć z tego osobną serię, a można lokować ją gdziekolwiek w formie snu. To Wy decydujecie czy będzie to miało wpływ na Waszą rozgrywkę czy pozostanie jedynie w świecie alternatywnym. Jedynym wymaganiem do wypełnienia misji jest zgłoszenie tego do mnie bo, niestety, przez brak czasu nie jestem w stanie śledzić na bieżąco wszystkich wątków!
Misje podzielone są również na misje indywidualne - takie, które możecie wykonać sami jak również misje wspólne do których potrzebujecie minimum dwóch osób. Misje wspólne należy wykonywać w formie roleplay (Discord posiada kanały do tego) gdzie tworząc krótkie opisy działań swoich postaci tworzycie wspólną historię. Którą musicie następnie skleić w opowiadanie (może być z dwóch perspektyw) i umieścić na stronie!

Misje indywidualne


Misja 1

Gdzież to się podziało?
Magowie to dziwne stworzenia, prawda? Przynajmniej tak powiadają. Powszechne znane jest również to, że miewają oni swoje kaprysy i bywają nad wyraz leniwi, gdy trzeba coś zrobić. O czym właśnie zdążyłeś się przekonać. Zatrzymany przez jednego ich przedstawiciela dostałeś prosty wybór: albo spełnisz jego zachciankę czyli szukasz bliżej niezidentyfikowanej rzeczy, albo udasz się wąchać kwiatki od spodu.
Jednak... czy to wszystko jest takie poważne? Czy czarodziej szuka potężnego artefaktu, czy może postanowił się z Tobą jedynie zabawić, trzymając przedmiot w kieszeni swego płaszcza?
Wymaga liczba słów: 600 słów
Nagroda: 2 Kamyki.

Misja 2
Żywy dom.
Załóżmy, że jesteś bardzo, bardzo zmęczony. I w takim właśnie stanie idziesz sobie przez piękny kraj, nocując co noc na równie pięknym, i prawie suchym, mchu. Bo mech może byłby suchy, gdyby nie deszcz, który towarzyszył Ci na szlaku już od tygodnia. Czy w takiej sytuacji nie poszedłbyś do pierwszego lepszego napotkanego domu? Ba, nie tyle domu, a lecącego z niego dymu, który oznacza przecież ogień i suche skarpety!
Gorzej, że po przekroczeniu drzwi tajemniczego budynku okazuje się, że w drugą stronę już ich przejść nie możesz. Dom jest bowiem żywym stworzeniem, do tego całkiem rozmownym, które nie ma ochoty Cię z siebie wypuścić. Jak sobie z tym poradzisz?
Wymagana liczba słów: 650 słów.
Nagroda: 3 Kamyki.

Misja 3
Czego, bym ja nie zrobił!
Czyli słów kilka o tym jak kończą się poranki po całonocnej popijawie. Wyobraź sobie jednak, że po kilku butelkach wstąpiła w Ciebie nadzwyczajna brawura, której nie byłeś w stanie zachwalić nawet jednym zdaniem, ba, jednym akapitem! Tylko, że rano, jak przyszło co do czego i trzeba było spełniać te obietnice to nie było Ci już tak całkiem do śmiechu. Zwłaszcza jak jedną z zachcianek było przebranie się za płeć przeciwną i towarzyszenie swojemu nowemu koledze na balu.
Wymagana liczba słów: 700 słów.
Nagroda: 3 Kamyki + losowy składnik.

Misja specjalna
Poszerzamy horyzonty.
Myślisz, że każdy może od tak wejść na Czarny Rynek? Myślisz, że jest to bułka z masłem? Oj, dzieciaku, nie ma tak łatwo. Możesz znajdować poszlaki, możesz widzieć ślady jego działalności, ale tylko garstka z nich jest prawdziwa, a reszta jest dla zachowania pozorów. Dla stworzenia tej niewidzialnej peleryny nierealności, która otula wszystko co tajemnicze zmieniając to w mit czy legendę. Ale pamiętajcie, że w każdej legendzie jest ziarnko prawdy, a wszędzie da się jakoś dostać. Wystarczy mieć znajomości. A jak to wyglądało u Ciebie?
Wymagana liczba słów: 800 słów.
Nagroda: Immunitet do sklepu (na właściciela).


Misje wspólne


Misja 1
Sekretów małą garść.
Nikt nie wie jak do tego doszło, ale stało się. Wylądowaliście całkiem sporym stadkiem przy jednym stole, wypiliście stanowczo za dużo, a do tego ktoś postanowił dorzucić Wam do napoju co nieco Eliksiru Prawdy. Czyli... mówicie dużo, mówicie otwarcie i mówicie o wiele więcej niż mówić powinniście.
Wymaga liczba słów: 800 słów (na dwie osoby) + 400 słów od każdej osoby co dołączy.
Nagroda: 3 Kamyki + losowy składnik.

Misja 2
O zwierzęta trzeba dbać.
To była zwykła gra. A przynajmniej taką miała być. Spotkaliście się na moment, zagraliście i jak to zazwyczaj bywa - jeden wygrał, jeden przegrał. Nikt jednak wtedy szczególnej urazy do drugiego człowieka nie chował, w końcu nie biliście też o jakąś wielką stawkę. Tyle, że gra, a przynajmniej jej właściciel, postanowił sobie z innych zażartować skazując każdego przegranego na życie w postaci kozy. Jak sobie z tym poradzicie?
Wymaga liczba słów: 800 słów (na dwie osoby) + 400 słów od każdej osoby co dołączy.
Nagroda: 3 Kamyki + losowy składnik.

Misja 3
Nie taki wilk straszny jak go malują.
Każde dziecko wie, że na Sayari występuje niemal niezliczona liczba ras. Część bardziej znana, część mniej, ale niemal z każdą wiążą się jakieś stereotypy, nierzadko przesadzone gorzej niż karczemne opowieści. Co jednak się stanie, gdy dwie postacie odmiennych gatunków usiądą naprzeciw siebie, by wyśmiać te stereotypy i pokazać się z zupełnie innej strony?
Pamiętajcie, że nie może zabraknąć takich stwierdzeń jak: Krasnoludy? Wy w ogóle istniejecie? Myślałem, że siedzicie całe dnie w kopalni, czarni jak smoła i ślepi jak kret, a każdy kolejny dzień odbiera Wam część rozumu.
Wymaga liczba słów: 800 słów (na dwie osoby) + 400 słów od każdej osoby co dołączy.
Nagroda: 3 Kamyki + losowy składnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz