piątek, 1 czerwca 2018

Wyniki ankiety

Uwaga, uwaga, cisza, uwaga... Ekhem!
No, dziękuję.

Chcę wszem i wobec ogłosić, że właśnie dziś nastała ta wiekopomna chwila, gdy Wasza ukochana administratorka spięła zad, wzięła się do roboty i w końcu skończyła to co skończyć miała dawno temu. Czyli... o ankiecie słów kilka.
Z góry chciałabym wszystkich przeprosić, że post jest tak późno (to przez maturki, naprawdę, one chciały mnie zjeść!) i przepraszam, że jest on tak długi, ale inaczej się nie dało. No, to nie moja wina! Znaczy z tym, że to tyle trwało to trochę moja, ale ciii, nikt nie widział, nikt nie słyszał. A na pewno nie Wy!


I to nie jest żadna sugestia dla Was, nieee ~ 


W każdym razie post początkowo miał składać się z dwóch części - ogólnej i szczegółowej, ale jako, że szczegółowa jest ciut nazbyt szczegółowa (ma już ponad 5000 słów)... to nie będę tego dodawać tutaj, a po prostu podrzucę link do Dysku Google jakby kto chciał zerknąć. Dlatego też chętni i wytrwali mogą kliknąć tutaj, a resztę zapraszam do przeczytania skróconej wersji co się stało i co dziać się będzie! Pss... rozwiń posta!






Wyniki ankiety




Grafika


W trakcie realizacji: Tutaj zdania były bardzo podzielone i specyficzne: grafika Wam odpowiada, ale chcecie zmienić szablon..., więc stwierdziłam, że w tej kwestii sama nieco zadecyduję. Bo, jeśli o szablonie mowa, to od dłuższego czasu chciałam go zmienić i jest to jak najbardziej w planach jeśli znajdę coś ładnego, albo kogoś kto stworzy coś takiego, ale tu pojawia się główny problem - moje totalne bezguście i niewiedza. Więc jeśli znacie ludzi co zajmują się tworzeniem szablonów, albo znacie szablony co idealnie będą do Sayari pasować to podsyłać, podrzucać, przygarnę wszystko!
W trakcie realizacji: Będę zapewne dodawać więcej ozdobników do stron, by wygodniej się to wszystko przeglądało. Ewentualnie zostanie to przełożone do czasu znalezienia nowego szablonu bo po zmianie ozdobniki pewnie trzeba będzie również zmienić.
Ze zmian na teraz: Skróciłam nagłówek i powiększyłam odrobinę litery ze względu na Wasze uwagi.

Poszczególne strony


W trakcie realizacji: Krainy zostaną zdecydowanie bardziej i lepiej opisane, jest to jeden z priorytetów, które od dawien dawna czekają aż się za nie wezmę.
W trakcie realizacji: Powstaną poszczególne strony zarówno na rasy jak i stanowiska, wszystko według mojego pomysłu zasugerowanego w ankiecie czyli rasy do których będzie możliwość wymyślenia innej odmiany danego gatunku. W skrócie - dalej macie pełną swobodę w tworzeniu nowych stworzeń, ale teraz będą one wszystkie pokatalogowane i w jednym miejscu.
Ze zmian na teraz: Punkty formularza zostały połączone z ich opisem, a nie jak wcześniej - rozdzielone wieloma enterami. Został on również wyśrodkowany.
Ze zmian na teraz: Połączyłam zakładki "Współpracy" i "Promuj nas" jak to jest na większości blogów.
Ze zmian na teraz: W formularzu następują zmiany! Zostanie tam dodana krótka notka o autorze, w której możecie uwzględnić jak długich opisów się spodziewacie, jakie sami od siebie dajecie i jak bardzo można w Waszą postać ingerować. Zerknijcie na stronę formularza. Ze względu na te właśnie zmiany prosiłabym o dosłanie do mnie właśnie tych podpunktów, pięknie uzupełnionych!
Ze zmian na teraz: Skasowałam wszystkie zbędne komentarze we "Współpracy" czy "Ogłoszeniach" co, by syfu nie robić.

Limity 


Ze zmian na teraz: Zostanie wprowadzony limit opowiadań w wysokości jednego opowiadania na miesiąc na danego autora (czyli nie liczy się osobno każda postać). Na razie jednak będzie to limit tylko na najbliższy miesiąc, czerwiec, by sprawdzić zarówno Waszą reakcję jak i działanie tego systemu. Nie jest to wielkie wymaganie, a myślę, że pomoże trochę poprawić aktywność na blogu.
Ze zmian na teraz: Zostanie wprowadzony minimalny limit słów w opowiadaniu w wysokości 200 słów na opowiadanie. Jak wcześniej - jest to testowa wersja, ale myślę, że nikt nie będzie miał problemu z tak niskim progiem.

Fabuła


W trakcie realizacji (termin: wrzesień): Zgodnie z Waszymi prośbami fabuła na blogu będzie z czasem postępować i mam już na to jakoś wizję, ale... nie odbędzie się to niestety w najbliższym czasie. Mimo, że mam teraz najdłuższe wakacje w życiu to więcej przez te wakacje mnie nie będzie niż będę. Luźniej zrobi mi się dopiero we wrześniu, przepraszam!
Ze zmian na teraz: Możecie wpływać nieznacznie, albo i znacznie jak się zgodzę, na to co obecnie dzieje się na Sayari jeśli macie jakiś pomysł na to. Jedyne zasady są takie, że pomysł ten musi być przeze mnie zaakceptowany i nie może obejmować to terytorium Merkez i Nalayan.


Statystyki 


Ze zmian na teraz: Właściwie nie jest to zmiana, a decyzja, że takie statystyki prawdopodobnie nigdy się nie pojawią. Wybaczcie, kochani, ale całkowicie nie przemawia do mnie ta opcja, wszystko zresztą wyjaśniłam w szczegółowym opisie, jednak jakby kto chciał mnie nawrócić to zapraszam na priv!


Sklep & waluta


Ze zmian na teraz: Powstał sklep, do którego niezbędne będzie zdobycie immunitetu, by coś z niego kupić. I warto też pamiętać, że by coś kupić trzeba się spieszyć bo asortyment jest ograniczony i lubi się często zmieniać!
Ze zmian na teraz: Razem ze sklepem dołączyła do bloga opcja zdobycia waluty blogowej, której każdy początkowo ma 0, a z czasem będzie mógł ją zdobyć poprzez aktywność, misje czy konkursy!


Misje


Ze zmian na teraz: Pojawiła się już nowa zakładka na misje! Opierając się na Waszych odpowiedziach misje będą podzielone na te, które dają Wam dostęp do mocy Waszych ras (przykładowo: moc zmiany kształtu dla zmiennokształtnych) jak i te, które pozwolą Wam zdobyć więcej monet!


Wyprawy


W trakcie realizacji (termin: wrzesień): Zdecydowanie spodobał Wam się pomysł z typowym RPG z Mistrzem Gry, więc takie coś postaram się Wam załatwić! Niestety, będzie wymagało to czasu zarówno ze względu na moją niewiedzę - jako, że nigdy nie prowadziłam niczego jako GM, ale ze względu również na mój wakacyjny brak czasu gdzie zwyczajnie nie dam rady nic prowadzić.

Rangi


Ze zmian na teraz: Zostają wprowadzone rangi określające przede wszystkim Waszą aktywność na danej postaci oraz umożliwiające zdobycie Kamyków! 


Konkursy & nagrody


W trakcie realizacji: Zdecydowanie chcieliście konkursy i chcieliście brać w nich udział, więc takowe konkursy pojawiać się będą. Prawdopodobnie, jak uda mi się do tego czasu pozbierać, to taki event pojawi się całkiem niedługo, ale zobaczymy jak to będzie z brakiem czasu. No i jakie będą priorytety na Sayari.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz