poniedziałek, 6 listopada 2017

Kolejna garść informacji ~

Haio,
Znowu przynoszę kilka informacji c:
Chciałabym przede wszystkim serdecznie podziękować, że tyle osób zareagowało na poprzedni post! Dostałam naprawdę dużo odpowiedzi, w tym większość mocno rozwiniętych, i chcę zapewnić, że żadna nie była pominięta. Wszystkie uważnie czytałam, na większość jeszcze odpowiadałam, a wszystko (no, przynajmniej spora część) jest ładnie zanotowana!

1. Rozmowy rozmowami.
Mimo wszystko zebrało się tutaj sporo opinii, a jak często w tych sytuacjach bywa - nie wszyscy się ze sobą zgadzają. W związku z tym za jakieś kilka dni (psss... prawdopodobnie w czwartek) będę zbierać je do kupy i powstanie sporo ankiet w tej sprawie. Do tego czasu zachęcam jednak na wysyłanie mi wszelakich pomysłów i pozostałych odpowiedzi! Wszystko przygarnę.
Myślałam też czy, by nie zrobić jakiejś rozmowy na Skype w sprawie tych właśnie zmian gdzie mógłby ktoś przedstawić swoje poglądy czy podrzucić ciekawe rzeczy. Ktoś chętny (i tak pewnie wszyscy ode mnie uciekną :c)?

2. Popisz ze mną! 
Chcecie czasem z kimś popisać, ale boicie się, że nie odpisze? Chat jest pusty, nikogo na Howrse nie znacie i nie wiecie do kogo zagaić? A może po prostu nie jesteście pewni? Z tej okazji postanowiłam podłapać pomysł z innych blogów i stworzyć posta do takich właśnie celów! Każdy członek będzie mógł napisać tam komentarz gdzie wyraża chęć na kolejne opowiadanie, może nawet z jakąś wstępną fabułą czy celem opo!
Zapiszcie swoją historię!
[Post powinien być przypięty pod tym z nowościami i ważnymi pytaniami.]


Pokochałam gify <3


3. Powiało grozą ~ 
Cóż, niestety muszę podać też ostateczny termin naszego sprawdzania aktywności, a nie każdy się jeszcze na nią wpisał. Będzie się to wiązało z czystką i wyrzuceniem tych osób z bloga. Nie myślcie jednak, że wyrzucę Wasze Karty Postaci! Wszystko zostanie skrzętnie zapisane, a jeśli ktoś będzie miał ochotę wrócić to ja szybciutko przywrócę odpowiedniego posta! <3
Pisać można więc do środy następnego tygodnia (15.11). Liczę, że wszyscy się zgłosicie! Pamiętajcie, że jak nie macie czasu to dalej możecie mi to zwyczajnie napisać zamiast udawać, że nic nie widzicie.

Osoby zagrożone:
- Akuma (Azreal),
- Beza555 (Rinea),
- ♠lilian 123♠ (Riliene, Haru),
- Ineez (Annmea),
- Rexter (Tab),
Mrs.Darkness (Nathaniel).

4. Chcę usłyszeć Twój głos!
Mały dopisek z mojej strony jako, że w końcu mnie natchnęło i stworzyłam serwer na Discordzie! Po wielu próbach i ciężkich walkach udało mi się go też w miarę ogarnąć, mam nadzieję, że nie razi moją niewiedzą na temat tego komunikatora. Tak, więc serdecznie zapraszam, by z nami popisać, pogadać, a może i w coś pograć! Można też posłuchać jak Shiruś śpiewa xD
Nie bać się, Discord nie gryzie (choć na początku tak się wydaje!), a jest bardzo wygodnym urządzonkiem i na przeglądarkę, i na kompa, i na telefon.


W sumie to taki krótki pościk informacyjny był, głównie ze względu na kilka tych osóbek wyżej. Widziałam też, że nie każda z nich wchodzi teraz na Howrse, więc jakby ktoś miał z nimi kontakt to proszę, byście spytali czy nie mogliby odpisać.
A na razie pozdrawiam cieplutko i przesyłam dużo pozytywnej energii nazbieranej jak pisałam tego posta zamiast się uczyć <3


Pozdrawiam,
Safi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz