środa, 5 grudnia 2018

Podsumowanie ogólne

Witam wszystkich!
Wrzucam tu krótki spis zmian, które to przyszły mi do głowy, gdy już prawie wychodziłam na studia. Na pewno postanowiłam zmienić trochę system sklepu i Kamyków. Tak, tej od niedawna obowiązującej waluty, o której pewnie większość zapomniała. Po pierwsze - sklep będzie od teraz dostępny już od trzech napisanych opowiadań! Wtedy też, najlepiej po upomnieniu się u mnie bo może mi to zwyczajnie umknąć, dostajecie zaproszenie na prywatnego bloga gdzie macie dostępny aktualnie asortyment i stan Waszych Kamyków. Na chwilę obecną dostęp dostają: Vanitas, Imogen, Akroteastor, Keya w związku z ilością opowiadań od początku listopada. Sprawdźcie swoje maile!

Wraz ze zdobyciem immunitetu do sklepu dostajecie też regularnie rangi i Kamyki! Tak też na chwilę obecną przedstawia się Wasza sakiewka i mimo, że wymieniałam jedynie pojedyncze postacie to Kamyki przydzielane są do jednego autora (czyli wszystkie Wasze postacie mają wspólne pieniądze):

Vanitas:
- tydzień II (Rycerz na białym koniu)*: +2 Kamyki,
- tydzień III (Zwyczajny plebs)*: +1 Kamyk.
Imogen:
- tydzień II (Rycerz na białym koniu)*: +2 Kamyki.
Akroteastor:
- tydzień I (Rycerz na białym koniu): +2 Kamyki.

* - dotyczy listopada.

~~~~~~

Przypominam też o konieczności tytułowania Waszych opowiadań! Jak jeszcze raz zobaczę coś bez etykiety to osobiście uduszę, a już na pewno nie dam Wam Kamyków za to!

~~~~~~

W związku z reaktywacją bloga chcę też przeprowadzić na nim Czystkę i pozbyć się osób, które i tak tutaj nie wchodzą. Proszę, więc wszystkich o zgłoszenie się do mnie na priv (jakąkolwiek drogą, byle nie przez maila bo tam rzadko wchodzę) czy chcecie zostać na Sayari. Czas jest do końca grudnia! Przy okazji poproszę też o zgłoszenie wszelakich urlopów czy nie urlopów bo chcę zaktualizować listę nieobecności z lewej strony bloga. Będzie ona automatycznie wyzerowana, więc kto się nie zgłosi urlopu teoretycznie nie ma!

Pozdrawiam,
Safcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz