wtorek, 11 lipca 2017

Od Sakita do Fufu

I to prawdziwa kobieta... Uratujesz jej przemądrzały zadek, oszczędzisz potwora, a ona i tak powie, że zrobiłeś źle! Przecież logiczne myślenie to podstawa, nie zabijaj potwora, zaprzyjaźnij się z nim żeby ten miał krótszą drogę do wstrzyknięcia Ci trucizny, logiczne!
- Po Twoich słowach wnioskuję, że nigdy wcześniej nie miałaś z takim "potworem" do czynienia. Nie wiem czy zauważyłaś, ale ta igła na końcu ogona to żadna zabawka, a żądło ze śmiertelnym jadem. Wystarczyłoby, że Cię dotknie i jesteś trupem! Więc nie ma za co! A jak Ci tak zależy to droga wolna, potwór nie oddalił się pewnie zbytnio, możesz go jeszcze dogonić i się zaprzyjaźnić. Żyjcie sobie krótko, ale szczęśliwie, ja idę do miasta i nie mam więcej czasu na Twoje fochy. - powiedziałem, odwróciłem się i poszedłem dalej drogą.

< Dziewczynko? Idź! Na pewno się zaprzyjaźnisz z giga-jaszczurką! >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz