poniedziałek, 26 marca 2018

Kilka spraw

Hejo, hejo!
Dawno nie było tutaj żadnych postów informacyjnych, więc oto jestem!

Zaczęła się nam wiosna, dzień wagarowicza też już mamy za sobą, wszystko powoli rozkwita, a ludzie wymiatają z domów zimowe kurzowe. Dlatego też uznałam, że i na blogu przydadzą się małe porządki!



~~~~~~

1. Przy innym ogniu, w inną noc do zobaczenia znów. ~
Na wstępie chciałabym z żalem poinformować, że opuszcza nas Ami, właścicielka Elandrina i Zenthariona, a tym samym etykiety "Teatrzyk" i "Ukryta Magia" nie będą już kontynuowane. Ciup, jak to sucho brzmi. Mnie jednak osobiście zrobiło się smutno, że nas opuszczasz, zwłaszcza, że troszkę z nami czasu spędziłaś, ale nic nie poradzę :c
Pamiętaj jednak, że Saf ma wszystko pozapisywane, poukładane i jakbyś chciała wrócić to nie ma najmniejszego problemu! Przyjmiemy jak zwykle z otwartymi ramionami <3


2. Na nic błagania, na nic łzy! ~
Choć nie lubię tego robić i robię to nadzwyczaj rzadko to czasem jednak trzeba. Przeprowadzona będzie czystka. Dlatego też proszę wszystkich członków bloga o zgłoszenie się do mnie jakąkolwiek drogą kontaktu (komentarz pod postem, Discord (Safcia), Howrse (Katharsiis), mail (sayari.oa@gmail.com)) jeśli dalej chcą być na blogu.
Dla niewtajemniczonych: czystka polega na wyeliminowaniu nieaktywnych członków bloga i każdy kto do 1 kwietnia się do mnie nie zgłosi - zostanie usunięty. Ale, ale! Nie trzeba się bać, naprawdę, jeśli potrzebujecie urlopu, Wasza wena chwilowo pojechała na wakacje czy zwyczajnie szkoła Was wykańcza to nie trzeba uciekać, a wystarczy mi wprost napisać. Dam urlop, zaznaczę ograniczoną aktywność, a Wasza postać nie zostanie usunięta*!


* - Choć moje usuwanie i tak wygląda tak, że wszystko mam zapisane w odpowiednich postach roboczych i jakbyś chciał wrócić to nie ma problemu z przywróceniem postaci. Więc tego też nie  należy się szczególnie bać.

3. Chcę powiedzieć kilka słów... My słuchamy, a Ty mów!

Ostatnia informacja to właściwie... drobna zapowiedź większych zmian. A przynajmniej na to liczę. Osobiście, jak pewnie spora część wie, jestem teraz w klasie maturalnej i nie mam zbytnio czasu na bloga, a nawet jak czas mam to trawię go bezsensownie w inny sposób. Dlatego też wszystkie większe plany będą realizowane prawdopodobnie w maju, po maturach. Liczę, że uda mi się do tego czasu wszystko ogarnąć i nie pozapominam o tym. W razie czego można mnie kopać, bym ruszyła swój leniwy zad.
A co to będą za zmiany? Cóż, jakiś czas temu podsyłałam Wam ankietę (o , jak ktoś chce to może jeszcze wypełnić, zachęcam!), która zawierała całkiem sporo pytań. Z czego pytania dotyczyły głównie przyszłości bloga i proponowanych zmian.  Dlatego też, zależnie jakie będą wyniki ankiety, takie zmiany postaram się wdrążyć! Z naciskiem na postaram bo co z tego będzie to jeszcze zobaczymy choć jestem dobrej myśli!

To chyba tyle, trzymajcie się ludziska, przesyłam Wam resztki weny, która wyjątkowo postanowiła mnie odwiedzić. No, a przynajmniej na chwilę!


Pozdrawiam,
Safcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz